Furtuna...

Am lipsit destul de mult de aici. În prima faza credeam ca e din cauza faptului ca nu am nimic de spus. Adevarul este ca am si asteptat sa vad ce se întâmpla, cum vor decurge lucrurile s ice decizie vom lua. Si rezultatul nu a fost tocmai cel pe care mi-l doream. Dar cum am spus si eu, si cum mi-a spus si Darkleya, ciorba reîncalzita nu mai are acelasi gust.

Ma uit înapoi la noi doi
Inima ta ardea ca la Ecuator,
Acum zici ca e Antarctica
Cum poti fi asa de rece pe dinauntru?
Spune, mai vezi vreo raza de soare?
Sau e-nnorat deja?

Au trecut aproape doua saptamâni de cearta si neîntelegeri. Doisprezece zile la finalul carora, oricât de mult am fi încercat sa facem ceva, rezultatul era acelasi: ne certam. Nu îmi imaginam relatia asta cu el asa, si nu asta îmi doresc, nici de la el, nici de la nimeni altcineva! Mi-e frica sa mai fiu cu el, pentru ca nu mai regasesc nimic din barbatul de care m-am îndragostit, si mi-e frica de el, din acelasi motiv. Si din altele. Nu mai am încrederea aia oarba pe care o aveam în el, si acum nu pot sa mai fiu cum eram inainte.

Am un fel de rani emotionale,
Pui sare pe rana si-apoi ma-ntrebi de ce ma doare.

Într-o seara nu am putut nici sa îi spun ca îl iubesc si sa încerc sa purtam o discutie în care sa vedem ce e de facut. Nu îmi mai doresc nici sa plec, nu unde trebuia, în orice caz. Nu mai vreau ajutorul lui, clar. Vreau sa fac eu ceva, sa ma ridic singura, sa îmi câstig singura banii, sa îmi cumpar orice îmi doresc, sa îmi deschid ceva poate, sa demonstrez nu numai lui, dar tuturor ca sunt în stare sa fac orice îmi propun.

Între noi doi totul e rece, iar timpul tot trece
Eu, m-am saturat de-atâta vânt
Nici nu mai pot sa cred ca toate trec,
Stiu doar ca vreau sa plec
Oriunde pe acest pamânt!

No comments:

Post a Comment